بچه زرين شهري بيا تو

سلام سلام بروبچ زرين شهر

يه سلام مخصوص به سارا خانوم. عزيزم يادت

باشه تو نظراتت ايميلتا برام بزاري يا عضو بشي

كه بتونم جوابتا بدم.

منظور من از دوست و دوست يابي مخصوص

يك جنس نيست. دوست يابي تو اين وب هم

دوستان همجنس و هم دوستان جنس

مخالف هستند.

دوستتون دارم



           
شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, :: 1:14
حميد و مهدي

سلام به همه بچه هاي زرين شهري

و غير زرين شهري

همتون عزيز هستين برام

مي خوايم بزنيم تو كار دوست و

دوست يابي.

بروبچ پايه برام نظر خصوصي بزارن تا ببينيم چند

نفرا به هم مي رسونيم.

اوووومممممممممممممم بوس



           
جمعه 16 دی 1390برچسب:, :: 16:36
حميد و مهدي

· من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..

· وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. کسی که لایق نیست اسراف محبت است

· دل های بزرگ و احساس های بلند، های زیبا و پرشکوه می آفرینند

· اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

· اکنون تو با رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است

· وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم

· اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری



           
یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, :: 1:23
حميد و مهدي

سلام سلام

شرمنده چند وقتي نتونستم وب را آپ كنم.

حالا ديگه سعي ميكنم زود به زود آپ كنم. شما هم بياين جلو

مطلب بديد تا بزارم تو وب.

بيايد تا يه وب باحال داشته باشيم.

مرسيييييييييييييييييييييييييييييييي



           
پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, :: 22:20
حميد و مهدي

شناخت صحیح و درک زن ها

به گفته ی روان شناسان، اغلب مردها باورهای نادرستی در مورد زنان دارند که اغلب گله گذاری های آنان را شامل می شود. این باورهای غلط ناشی از عدم شناخت صحیح و عدم درک روحیه ی لطیف زن هاست و آن ها را برای شناخت بیش تر آقایان از همسرانشان بیان می کنیم:

هفت باور نادرست مردها درباره ی زن ها

1) زن ها سیری نا پذیرند

2) حفظ و نگهداری آن ها مشکل است

3) زن ها می خواهند مردها را کنترل کنند

4) زن ها حسود هستند

5) زن ها زیاده از حد احساساتی هستند

6) زن هایی که قوی و توانا هستند، نیازی به مراقبت ندارند

7) زن ها آزادی مرد را مختل می کنند


باور غلط: زنها سیری ناپذیرند

مردها،تمایل و گرایش همیشگی زن مبنی بر بهبود و اصلاح کارها را با پر توقع بودن و سیری ناپذیری مزمن او اشتباه گرفته اند. این طبیعت زن است که به فکر بهبود، اصلاح و ارتقاء همه چیز است.

زنها- دست کم بیش تر آنها- بسیار کم توقع اند و می توان به راحتی با کوچک ترین چیزها خوشحالشان کرد. با یک لبخند، اظهار محبت و دلتنگی در آغوش گرفتن و ... خواهید دید چطور از شادی لبریز خواهند گشت.


باور غلط: حفظ و نگهداری زن ها مشکل است

واقعیت این است که حفظ و نگهداری روابط صمیمی مشکل است. زن ها می خواهند رابطه شان سالم و صمیمی باشد و بدین جهت ازمردها توقع دارند برای این منظور وقت بگذارند و بر روی صمیمیت رابطه تلاش کنند.

زنها استانداردهای بالایی برای روابط صمیمی خود دارند، نه از آن رو که ایرادگیر و پرتوقع هستند، بلکه از آن جهت که عمیقاً متعهد و پایبند بوده و می خواهند که موفق باشند.


باور غلط: زن ها می خواهند مردها را کنترل کنند

مردها تلاش زن را برای سازمان دهی، برنامه ریزی و حل مشکلات می بینند و سپس آن را به اشتباه به عنوان تلاشی از جانب زن برای کنترل مرد و بهره کشی از آن تعبیر می کنند.

واقعیت این است که زنها می خواهند کمک کنند، ایفای نقش کنند، بهبود بخشند، ارتقاء دهند و به حساب آورده شوند.

یکی از رایج ترین شکایت های زن ها از مرد زندگی شان آن است که بیش تر مردها، در فرآیند تصمیم گیری خود، زن ها را دخالت نمی دهند. از آن جا که زن ها از این احساس بیزارند، پس تلاش می کنند تا خود را به نحوی در جریانات زندگی همسرشان وارد کنند. بدین معنا که سوال می پرسند و راه حل ارایه می دهند. مرد، علاقه و کمک همسرش را به معنای تلاش برای مداخله و سلطه جویی معنا می کند.

اولویت اول یک زن در زندگی محبت است. اگر همسرش را ناراحت ببیند، دوست دارد به او کمک کند. اگر او را در مواجهه با مشکلی ببیند، می خواهد راه حلی ارایه کند، همه ی اینها به خاطر این است که همسرش را دوست دارد و به او عشق می ورزد.


باور غلط: زن ها حسود هستند

واقعیت این است که زن ها محافظ و نگهبان روابط صمیمی و نزدیک خود هستند و می خواهند از رابطه ی خود با مردی که دوستش دارند محافظت کنند. نه از آن جهت که به همسر خود اعتماد ندارند، بلکه از آن رو که او را دوست دارند. به طور غریزی و فطری، زنان از هر چه برایشان ارزشمند باشد، مراقبت می کنند.


باور غلط: زن ها زیادی احساساتی هستند

یکی از زیباترین ویژگی های زنها این است که قابلیت این را دارند که حس کنند و احساس داشته باشند و این احساسات را نشان دهند و ابراز کنند و این موهبتی بس گران بهاست. اما باور غلط این است که نشان دادن احساسات ،کیفیتی ضعیف تر و ناخواستنی تر از پنهان کردن احساسات می باشد. این همان پیامی است که اغلب مردها در کودکی وهنگامی که پسربچه ای بودند دریافت کرده اند. این که گریه نکردن، بهتر از گریه کردن است. خشن و قوی بودن، بهتر از ترسو بودن است. مستقل بودن بهتر از نیازمند بودن است.

بنابراین مردها، اغلب احساسات طبیعی زن ها را به غلط ،ضعف نفس تلقی می کنند و توانایی آنها را در حس کردن و احساس داشتن را به زیاده روی احساسی تعبیر می کنند.مردها معمولاً زن را متهم می کنند که زیاده از حد احساساتی هستند. به این دلیل که مسئولیت گفتار یا رفتار نامهربانانه و احیاناً خشونت آمیز خود را نپذیرند.بیشتر زن ها زیادی احساساتی نیستند، بلکه فقط احساساتی هستند! مردها هم همینطور. اما نمی توانند به راحتی احساسات خود را نشان دهند یا ابراز کنند. حقیقت آن است که مردها به همین دلیل زن ها را بسیار دوست دارند، همین حساس بودن، احساساتی بودن و توانایی حس کردن زن، دلیل آن است، زیرا همین احساساتی بودن زنهاست که به آنها امکان می دهد به مردها محبت بورزند و چنین احساسات خوبی را در آنها تولید کنند.


باور غلط: زن های قوی نیازی به توجه و مراقبت ندارند

اشتباهی که مردان مرتکب می شوند این است که قدرت و توانایی را با خودکفایی اشتباه می گیرند. صرف این که زنی قوی و با اعتماد به نفس است به این معنا نیست که هیچ گونه نیازی ندارد و اصلاً به این معنا نیست که به شخص توانمند و نیرومند دیگری نیاز ندارد و این گونه نیست که هرگز خسته، ترسیده، وحشت زده و بی رمق نمی شوند.

واقعیت این است که اگر زنی به تنهایی هم قادر به انجام تمام کارها باشد، باز دوست دارد قدرت، توان، حمایت و مراقبت مردش را حس کند. هر قدر هم زنی قوی و مستقل باشد، همچنان نیاز دارد که احساس کند به طرق مختلف از او مراقبت می شود.

زن هایی بیش تر نیاز به توجه، حمایت و مراقبت دارند که از دیگران بیش تر حمایت و مراقبت می کنند.


باور غلط: زن ها آزادی مرد را مختل می کنند

مردها اغلب به اشتباه، درخواست های طبیعی و منطقی زن ها را مبنی بر شرکت در رابطه، با تلاش زن برای سلب آزادی مرد اشتباه می گیرند. زن ها دوست دارند روابطی متعهدانه و صمیمانه ایجاد کنند.هر کسی به مجرد این که به رابطه ای وارد می شود، مقادیری از آزادی های شخصی خود را از دست می دهد. چرا که از حالا به بعد شخصی که با او رابطه برقرار کرده اید، به آنچه می گویید یا رفتار می کنید، واکنش نشان خواهد داد.آزادی واقعی به این معنا نیست که چه کارهایی می توانید بکنید و چه کارهایی نمی توانید بکنید. بلکه به معنای آزادی در محبت ورزیدن آن هم بدون ترس و دریافت کردن بدون مقاومت و دادن و بخشیدن بی دریغ می باشد.زن ها هرگز سعی ندارند چیزی را از مرد سلب کنند. برعکس آنها می خواهند محبت، فداکاری، از خودگذشتگی، تعهد، پایبندی و وفاداری خودشان را به مرد هدیه کنند. تمام تلاش های یک زن برای ایجاد رابطه با همسرش و صمیمی بودن و حل مشکلات است نه برای سلب آزادی از مرد.در مقاله ی بعدبه بررسی10عادت ارتباطی مردهاکه زن هارا عصبی می کند می پردازیم.



           
پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, :: 22:18
حميد و مهدي

شما خیلی دوستش دارید و او هم. اما چطور می توانید مطمئن باشید كه او كه شما خیلی خیلی دوستش دارید، آمادگی قدم گذاشتن به مرحله بالاتر و تشكیل خانواده را دارد؟ امروزه علامت های بسیاری وجود دارند كه به وسیله آنها می توان واقعاً فهمید یك مرد جداً برای ازدواج آمادگی دارد یا نه.

به خاطر داشته باشید كه اگر مردی همه این نشانه ها را هم داشته باشید، الزاماً به آن معنی نیست كه شما همان پرنسس افسانه ای قصه اش باشید كه به دنبالتان می گردد، بلكه به آن معناست كه او آمادگی این را دارد كه به شما نزدیك شود و شما را بیشتر بشناسد.

به هر حال تلاش های او برای ملاقات با شما صرفاً به این معناست كه او از ملاقات یا صحبت با شما و فقط شما خوشحال و هیجان زده می شود و تلاش می كند كه تصمیم بگیرد آیا شما همان نیمه گمشده اش هستید یا نه؟

نشانه هایی كه شما به دنبالش می گردید اینها هستند:
شما زمان زیادی را با او صرف می كنید

درست شبیه زوج هایی كه سعی می كنند اغلب اوقاتشان را با هم بگذرانند، شما هم طبیعتاً دوست دارید بیشتر بخش های زندگی تان را با هم بگذرانید.

تعادل و توازن از نكات مهمی است كه نباید فراموش كنید، برای ربودن قلب دیگری الزاماً نباید تبدیل به كپی دیگری بشوید. اگر او و شما تمایل دارید بیشتر اوقاتتان را با هم به تفریح یا در حال كمك به دیگری بگذرانید، نشانه آن است كه احساسات، آرزوها و یا اهداف مشابهی دارید.


او مؤدب و انعطاف پذیر است

بهترین وقتی كه می توانید انعطاف پذیری او را مورد آزمایش قرار دهید وقتی است كه می خواهید در برنامه ریزی یا برنامه زمان بندی شده تان تغییراتی بدهید. همیشه زمان هایی وجود دارند كه شما لازم است آنها را جا به جا كنید یا در جای دیگری مشغول كار دیگری باشید. وقتی شما این تغییر را به او اطلاع می دهید، او نشان خواهد داد كه نسبت به احتیاجات شما در برابر احتیاجات خودش چه احساسی دارد. او به طرز ناخودآگاه نشان خواهد داد كه حاضر است امیالش را فدای رضایت شما بكند یا نه و آیا انسان سخاوتمند و بخشنده ای هست یا نه. مطمئناً قابل اطمینان و اعتماد بودن یكی از مهمترین صفاتی است كه شما برای همسرتان به دنبالش می گردید، این طور نیست؟


او تفریحات شخصی اش را فدای بودن با شما می كند ؟

اغلب این طور می گویند اما آیا او واقعاً از انجام تفریحی كه دوست دارد می گذرد تا با شما باشد؟ بگذارید این طور فكر كنیم كه شما فقط یك شب در هفته مرخصی دارید و این اتفاقاً مصادف شده است با شبی كه مسابقه تیم محبوب او از تلویزیون پخش می شود و او ترجیح می دهد كه آن شب را با شما بگذراند. هر وقت او كاری را كه واقعاً دوست دارد رها كرد تا وقتش را با شما بگذراند، به این معنی است كه به طرف شما در حال حركت است. به خاطر داشته باشید كه این كار معمولاً به طول نمی انجامد ولی در ابتدا نشانه خوبی است كه او سعی دارد قلب شما را فتح كند.


او برای شناختن شما زمان صرف می كند

وقتی شروع به دوست داشتن دیگری می كنیم تمایل داریم كه از آینده خودمان بیشتر به او ببخشیم، چرا كه او هنوز یك غریبه ناشناس است و ما سعی داریم او را بیشتر بشناسیم. امروز اغلب زوج ها بدون این كه یكدیگر را بشناسند با هم ازدواج می كنند و بعد وقتی وجود مشكل را در می یابند كه تقریباً به نزدیكش رسیده اند و راهی نمانده است.

ایجاد زود هنگام روابط صمیمانه و نزدیك می تواند موجب نقصان یا كاهش آرزوها و خواسته های آینده مرد برای شناختن یا بهتر شناختن زن مورد علاقه اش بشود. نشنیده اید كه می گویند آدم به چیزی كه دستش به آن نمی رسد حریص تر می شود؟

صرف زمان برای ایجاد شناخت بهتر و بیشتر شالوده و پایه ساختمان روابط سالم و موفق در درازمدت است.



           
پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, :: 22:16
حميد و مهدي

هیچگاه نخواه که دل بگیری از دوست
شاید دل تو تمام دارایی اوست
.
.
.
.
در طلوع یک دوستی هرگز غروبی نیست
پس زندگی کن برای کسی که دوستش داری
.
.
.
.
دلشوره اگر هست تویی تو
صد خاطره در محفل من هست تویی تو
غیر از تو کسی در دل من جای نداره
یک دوست اگر حاصل من هست تویی تو
.
.
.
.
ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم
هر رفیقی را نبینیم نا خوشی
.
.
.
.
من اسیرخنده هات ، نه اسیر گریه هات
من همون سنگ صبورم نه رفیق نیمه رات



           
شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:54
حميد و مهدي

سلامتی رفیق هایی که از پل نامردی رد نمیشن
ولی تو دریای مردانگی غرق میشن
.
.
.
.
اگرحلقه ازدواج طلاست ، حلقه رفاقت وفاست
به یادتم باوفا
.
.
.
.
شماره کفشتو بفرست تا بزنم رو پیشونیم تا همه ببینن ما خاک پاتیم رفیق !
.
.
.
.

زغال اسفندتم رفیق ، میسوزم تا چشم نخوری !



           
شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:50
حميد و مهدي

بهترین دوست و همراه من کسی است که از من بهترین را بسازد. هنری فورد به ما یادآوری می‌کند که یک دوست و همراه خوب باید فردی باشد که از شما بهترین فرد ممکن را بسازد.


در تمام نقاط دنیا دوستی‌ها یکسان هستند ؛ درست است که در این دوره و زمانه پیدا کردن یک دوست و همراه خوب بسیار سخت شده ، اما وقتی کسی را پیدا می‌کنید که می‌بینید با خوبی‌ها و بدیهای شما کنار می‌آید دیگر دوست و همراه ندارید که وی را از دست بدهید .
 
افراد مشهور عقاید مختلفی در مورد دوستی دارند ؛ ما  در این مقاله به برخی از این سخنان اشاره می‌کنیم:
 

هنری فورد می‌گوید:
"بهترین دوست و همراه من کسی است که از من بهترین را بسازد".
هنری فورد به ما یادآوری می‌کند که یک دوست و همراه خوب باید فردی باشد که از شما بهترین فرد ممکن را بسازد. اگر وقت مان را با مردمی می‌گذرانیم که ما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند و ما را به زندگی بهتر هدایت می‌کنند ، پس در مسیر درستی قرار گرفته ایم .

برخی هم عقیده دارند که بهترین دوست و همراه تو کسی است که تو را همانطور که هستی ببیند و نخواهد که تو را تغییر دهد.آلبرت‌هابارد عقیده دارد:" دوست و همراهتو کسی است که همه چیز را در مورد تو می‌داند ،‌و باز هم دوستت دارد".

برای آنهایی که گرفتار مشکل هستند ، یک دوست و همراه کسی است که بیشتر از همه با شما صادق است و به شما اعتماد به نفس می‌بخشد. با وجود آنهاست که می‌توانید از پس مشکلات‌تان برآیید و انعطاف پذیر باشید. چنانچه جورج هربرت می‌گوید:" بهترین آینه شما دوست و همراه قدیمی‌تان است. " این افراد ما را به خوبی می‌شناسند ، آنها هستند که می‌توانند به ما بگویند ما کجای مسیر زندگی مان قرار داریم و براستی که هستیم.

رالف والدو امرسون می‌گوید:
" دوست و همراه من کسی است که قبل از اینکه وی را پیدا کنم ،‌بلند فکر می‌کردم". دوست و همراه واقعی کسی است که ما را محدود نکند و ‌همانطور که هستیم ما را بپذیرد.

زمانیکه شخصی درگیر یک مشکل شدید عاطفی می‌شود ، یک دوست و همراه باید در کنار او باشد. مارلین دیتریچ به وفاداری دوستان اشاره می‌کند و می‌گوید:" دوست و همراه شما کسی است که زمانیکه مشکلی دارید و ساعت 4 صبح بیدارش می‌کنید ، از دست شما ناراحت نشود".



           
شنبه 3 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:48
حميد و مهدي

سلام به بچه هاي زرين شهر

از امروز سايت زرين شهر به طور رسمي كارشا شروع كرد.

 

تو اين سايت مي خوايم خيلي كارا بكنيم. دوست ، دوست يابي ، پيدا كردن كساني كه گم

كرديد

و مطالبي در مورد زرين شهر خودمون.

 

اولين كاري كه بايد بكنيد اينه كه مشخصاتتون را با پيام خصوصي برام بزاريد و عضو شيد و هر

 

مطلب يا حرفي داريد را بزاريد و مديريت اون مطلب را با اسم خودتون به نمايش ميزاره.

 

به دوستاتونم آدرس سايت را بديد.

 

با تشكر مديريت سايت

حميد و مهدي



           
جمعه 2 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 11:26
حميد و مهدي

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 7 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه زرين شهري بيا تو و آدرس zarinshahrhm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 26668
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content